2009. július 22., szerda

Brokkoli krémleves sajtos palacsintatekerccsel

Volt egy brokkolim a hűtőben, ami sürgette a felhasználását, aztán ezt találtam Palacsintás király(lány)nál. Így amíg a brokkoli főtt, gyorsan kisütöttem pár palacsintát. A nagy melegre való tekintettel, tényleg szinte csak a levesbetétnek valót. Még forrón beléjük töltöttem a reszelt sajtot és feltekertem őket. Kihűlés után szeleteltem fel.
Miután a csajok felébredtek, összeturmixoltam a főtt zöldséget a levével és felöntve egy kis tejszínnel visszazúdítottam a fazékba. Sóztam, borsoztam és jól összeforraltam, aztán a tekercsekkel megbolondítottam.
Legközelebb - mert lesz - azt hiszem füstölt sajttal is ki fogom próbálni, csak most éppen nem volt itthon.
Egyrészt azért ettük vacsorára, mert Anyu - töltött káposzta - ebédjéhez nem ment, másrészt a lányok napok óta hideget vacsoráztak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése