2011. október 12., szerda

Sütőtökös muffin Jamie Oliver után szabadon


Az eredeti recept:

20 dkg sült, pürésített sütőtök
15 dkg liszt
20 dkg barnacukor
2 tojás
85 ml olaj
csipet só
sütőpor
fahéj
fél maréknyi durvára aprított dió

Én 25 dkg tökből csináltam, a cukor 10 dkg-ra csökkentettem, mert a tök is édes és a durvára aprított dió helyett a BackMit-es darált dióból tettem bele 3 evőkanálnyit, majd reszeltem még hozzá egy kis citromhéjat is.
Sütés után rácson hűtöttem ki. A fehér cukorbevonatomból felolvasztottam kb. 5 dkg-t kis lángon, tettem hozzá késhegynyi narancssárga ételfestéket, frissen facsart citromlevet, ezzel kentem meg a muffinok tetejét. A szára zöld marcipánból készült.

3 megjegyzés:

  1. Hú de guszta!!Ezt ki fogjuk mis is próbálni:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Bátran fogjatok hozzá, finom lett!

    Judit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki! Én még fiatalabb vagyok, de imádok sütni-főzni. :)) Megcsinálom halloweenre.

    VálaszTörlés