2012. december 1., szombat

Cake pops karácsonyra hangolva

 


Tésztának egy öt tojásos piskótát sütöttem egy kis vaníliával felturbózva.

Krém:
20 dkg tejszínkrémsajt
5 dkg porcukor
2 ek. házi baracklekvár
fél rúd vanília kikapart magjai

A krém hozzávalóit alaposan kikevertem és beletépkedtem a kihűlt piskótát. Botmixerrel dolgoztam össze. Hűtőbe tettem kb. egy órára, majd nedves kézzel gombókat formáltam belőle.
A saslikpálcák végét olvasztott csokiba mártottam és a gömböcökbe szúrtam, kb. a közepükig. Ezután egy karondobozba szúrkáltam őket és a mélyhűtőbe állítottam tíz percre.
A hóemberekhez másfél tábla fehér csokit, a rénszarvasokhoz egy tábla étcsokit és fél tábla tejcsokit olvasztottam fel. A hóember szeme, szája és a rénszarvasok szem szórócukor. A rénszarvasok orra elég nagy szemű szív alakú díszítőcukor (Cuki Diszkont). A rénszarvasok agancsa perec széttördelve.

A mélyhűtőből kivett gombócokat a csokiba forgattam, gyorsan kell dolgozni, mert a hideg tésztán gyorsan dermed a csoki és még a díszítést is fel kell helyezni. A kész darabokat visszaszúrtam a dobozba és mentek a hűrőbe fogyasztásig.

Tipp:
Boci csoki most 179 ft a Sparokban
Ikeában vettem 190 ftos áron 60%-os étcsokit (10 dkg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése