2010. május 4., kedd

Epres félgömb


Hozzávalók:
50 dkg mascarpone
40 dkg friss eper
5 dl tejszín
1 cs. zselatin fix
kb. 2,5 dl tej
2 rúd vanília
20 dkg fehér csokoládé
babapiskóta

A tejet összeforraltam a két felvágott vaníliával és félretettem hűlni.
A csokit gőz felett felolvasztottam és kikevertem a krémsajttal. A tejszín a zselatinnal felvertem, majd a csokis sajthoz kevertem. Az alaposan megmosott, lecsepegtettet epret feldaraboltam. A félgömb alakú jénait vettem elő és a babapiskótákat a vaníliás tejbe mártogatva kiraktam vele az oldalát. Fele krémet belesimítottam, majd rászórtam az eper felét és kiraktam babapiskótával, jött a krém és az eper másik fele, majd lefedtem babapiskótával, fóliával és ment a hűtőbe kb. négy órára. Tálalás előtt tortatálra borítottam. Sajnos egészben nem tudtam fotózni, mert a lánykáim már sorban álltak a kistányérral és olyankor nincs pardon ;-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése