2011. május 7., szombat

Panni egy éves...




...a torta alul csokis, felül epres.
Az eperkrém 4 dl tejből és egy vaníliás pudingporból és 20 dkg friss eperből készült. Az epret megmostam, a turmixgép aljába tettem. A pudingport még előző este megfőztem 3 evőkanál cukorral és hűtőben volt egy éjszakát, majd az eperre kanalaztam és összeturmixoltam. A torta töltéséig ismét hűtőben pihent. A csokoládékrém 5 dl tejszín, 30 dkg tejcsoki (ez véletlenül történt, ugyanis étcsoki helyett azt kaptam le a boltban a polcról). Kis lángon összefőztem, épp csak amíg a csoki felolvadt. Egy éjszakát ez is hűtőben pihent. Töltés előtt uborkagyalun 10 dkg étcsokiból csokiforgácsot készítettem (mindig a csoki élét reszeltem, hogy vékony legyen). A csokikrémet kemény habbá vertem, majd hozzákevertem az étcsokiforgácsot.

Tészta:

4 tojás, 125 g cukor, 105 g liszt, 20 g cukrozatlan kakaópor, 1 tk. sütőpor
6 tojás, 185 g cukor, 145 g liszt, 40 g cukrozatlan kakaópor, 1,5 tk. sütőpor

A bevonat formix-pro, nagyon szeretem, könnyű vele dolgozni és nem sokan mondják meg róla, hogy nem marcipán.

3 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot a kislányodnak :)
    Évi

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű tortát készítetteél Panninak. Sok boldogságot neki, kis csodátoknak!

    Ági

    VálaszTörlés
  3. Évi! Ági!

    Köszönjük szépen!

    Judit

    VálaszTörlés