2012. szeptember 3., hétfő

Like - vagy nem?

Tudom, sohase mondd, hogy soha, de azt hiszem ez volt az utolsó alkalom, hogy újságírót engedtem be a házba :-)
Tesóm keresett meg, hogy egy újságíró ismerősének kellene most induló női magazinba gasztroblogger. Elvállaltam, eljöttek egy fotóssal, beszélgettünk, fényképeztek (brrr. nem szeretem még mindig), arról volt szó, hogy négy hétig lesznek a receptjeim az újságban, aztán ajánlanom kell majd valaki mást. Megjelent az első szám, kaptunk két tiszteletpéldányt, múlt hét hétfőn még beszéltünk, kellett pár info a csütörtöki lapszámhoz, azóta semmi. Csütörtökön megvettem az újságot és olvastam benne, hogy ezen a héten xy lesz a  vendég. Amivel nincs is semmi baj, de úgy gondolom, annyi belefért volna, hogy köszi, ennyi volt. Szerintem.

A cikk egyébként jó lett szerintem :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése