2012. február 19., vasárnap

Gyümölcskosár




Születésnapi party-ra vagyunk hivatalosak ma, oda készült ajándékba. Nem vagyok vele elégedett, nem egészen így képzeltem el, de azért nem néz ki rosszul.

Nyolc tojásból sütöttem kakaós piskótát 24*24-es torta formámban. A tésztát két lapra vágtam, az egyiket visszahelyeztem a formába, a másikat négy részre vágtam és kibéleltem vele a forma oldalát.

Krém:
30 dkg fehércsoki
50 dkg mascarpone
Kis zselatinnal megerősítettem a sűrűségét, hogy biztosan lehessen majd szeletelni. Megtöltöttem vele kb. félig a formát, majd 3 doboz gyümölcskonzerv ment a tetejére. Színtelen tortazselével kicsit átkentem a tetejét, hogy szép fényes legyen. A "kosár" szélét bevontam bézs színűre festett unidec-kel, majd az oldalát kosármintára "fontam" vele. Alá vajkrém került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése