2012. február 15., szerda

Limara sajtos szíve




Mikor megláttam, tudtam, hogy ezt nekem is ki kell próbálni.

Tészta:

60 dkg liszt
1 tojás
0,5 dl olaj
3 dl tej
100 g natúr joghurt
3 dkg élesztő
egy evőkanál só
1 tk. cukor
+ a lekenéshez egy tojás

Krém:
10 dkg sózott margarin
1 tojás
kb. 20 dkg reszelt sajt

A tészta hozzávalóit a kenyérsütőgéppel kidagasztattam, majd duplájára kelesztettem. 12 gombócra osztottam, és téglalap alakúra nyújtottam őket. A töltelékhez a vajat a margarinnal habosra kevertem. A lapokat megkentem a krémmel, megszórtam reszelt sajttal és a hosszanti oldalánál fogva feltekertem. Éles késsel középen elvágtam őket, úgy, hogy maradjon kb. 2 cm egyben a végén. A két szárat befelé feltekertem. Sütőpapíros tepsin kelesztettem még őket kb. fél órát, majd tojással lekentem és kb. 18 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése