2012. február 29., szerda

Tej és liszt nélküli torta


Ha Tomiék jönnek hozzánk, mindig komoly bajban vagyok, mert szinte semmit sem ehet, így elég nehéz finomat főzni. A nem búzából készült lisztekkel elég rossz tapasztalatim vannak sütés terén, bár biztosan ez is csak gyakorlat kérdése.

Ennek a sütinek az alapgondolatát Keresztanyám elnöki tekercsének a tésztája adta. Kis módosítással nálam így készült tortalap.

3*2 tojás

2*2 evőkanál cukrozatlan kakaópor

2 evőkanál kókuszreszelék

3*2 evőkanál cukor

3 db kéttojásos piskótát sütöttem a 16 cm-re állított tortakarikámban, kettőbe a liszt helyett kakaópor, egybe pedig kókusz került.

A tejet kókusztejre cserélve megfőztem egy vaníliás pudingport. (400 ml kókusztejjel), majd Riga margarinnal habosítottam ki, miután kihűlt. (kb. 15 dkg margarin elég hozzá)

A lapokat megkentem a krémmel, majd kívülről is bevontam vele a tortát. Kókuszreszelékkel díszítettem az oldalát és pár marcipánvirág került a tetejére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése