2012. április 24., kedd

Répakrémleves

Pankának készült, nagyon ízlett neki, gyakorlatilag egyedül eltüntette az egész adagot, ebédre és vacsorára.
Nekem túl édes lett, a lányok szerint meg fúj...

Hozzávalók:
4 nagy répa
1 gerezd fokhagyma
olaj
1 babérlevél
0,5 l folyadék (víz vagy leves)
só, fehérbors
1,5 dl főzőtejszín

A megtisztított répákat karikára vágtam, a fokhagymát negyedeltem. Kevés szőlőmagolajon átpirítottam, majd felöntöttem a lével, beletettem a babérlevelet és fűszereztem. Amikor a répa megpuhult levettem a fűzről és botmixerrel pürésítettem. (előtte megszabadultam a babérlevéltől)
Hozzáöntöttem a tejszínt és összeforraltam.
Panka levesgyönggyel ette.
 Tchibo nyalókaforma próba:

Gyerekeknek tetszik :-D (tibi étcsoki és Bako Hungária-s svéd fehér bevonó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése