2014. január 20., hétfő

Paleo csokis-kókuszkrémes kocka

Tészta:
5 tojás
5 ek. gesztenyeliszt
3 ek. xylitol
2 ek. bio cukrozatlan kakaópor

Krém:
400 ml kókusztej
5 dkg kókuszreszelék
3 tk. xylitol
3 tk. chia mag
2 tk. zselatinpor
2 dl cocomas
1/2 rúd vanília kikapart magjai



A kókusztejbe beleöntöttem a kókuszreszeléket, a xylitolt és a vaníliamagokat. Kis lángon öt percig főztem. Miután kihűlt, belekevertem a chia magot és egy éjszakára a hűtőbe tettem. Másnap reggel a tészta hozzávalóiból piskótát sütöttem és hagytam kihűlni.
A krémet átkevertem és láttam, hogy nem elég sűrű, nem fogom tudni rákenni a tésztára (legközelebb növelnem kell a chia mag mennyiségét). A zselatinport feloldottam egy kevés meleg vízben és miután langyosra hűlt, a krémhez kevertem. Még egy órára betettem a hűtőbe. A cocomast felvertem és a krémhez kevertem,  utána rásimítottam a krémet a tésztára.
Kakaóporral csíkoztam.
Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése