2014. február 14., péntek

Paleo pizza

Szerdán pizzát ígértem a csajoknak és gondoltam kipróbálom én is a paleo pizzát. Karfiolból. Bevallom elsőre nekem kicsit tojásízű volt, olyan omlettre emlékeztető tésztával, de az idő jót tett neki, mert másnap ebédre, melegítve sokkal jobb íze volt. Összeértek az ízek. Vagy csak nagyon éhes voltam :-)
Mindenesetre legközelebb meg fogom próbálni egyel kevesebb tojással, hátha összeáll.

Tészta:
30 dkg aprított, párolt karfiol
2 tojás
2 ek. útifűmaghéj
5 dkg kemény sajt (a legtöbb recept parmezánt ír, de nálam trappista került bele)
só, bors, oregánó

Feltét:
itthon főzött pizzaszósz
házi szalonna
házi kolbász
bébispenót
lilahagyma
sajt


A felső képen balra a paleo, jobbra a család pizzája

A sajt miatt kompromisszumos paleo, mert az igazán kemény paleosok sajtot sem esznek, de úgy gondolom, néha belefér. Különben is, a pizza sajt nélkül?!?!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése