2011. június 10., péntek

Feketeerdő kocka


Reggel Anyu hozott egy adag felvert Hulalát, ami megmaradt neki. Mivel Ildi barátosném bőven ellát meggyel, egyértelmű volt, hogy feketeerdő fog készülni.
Négy tojásból kakaós piskótát sütöttem és kihűtöttem.
4 tojás, 125 g cukor, 105 g liszt, 20 g cukrozatlan kakaópor, 1 tk. sütőpor
A piskótát tényleg csak sütnöm kellett, ugyanis a munka nagy részét a lányok végezték el. Kevertek-kavartak, habot vertek nagy lelkesen. Amíg a tészta sült, a lányok meggyet magoztak, én pedig elkészítettem a meggy krémet. Három deci friss meggy szörpből és egy csomag vaníliás pudingporból sűrű krémet főztem, és belekevertem a lányok által kimagozott meggyszemeket. A kihűlt piskótát ketté vágtam, a lányok megkenték a meggykrémmel, majd a Hulala nagyobb részével, rátettük a másik piskótát és kívülről körbekentük a maradék habbal. Végül kockákra vágtuk. Csokireszelék hiányában kakaóval szórtuk meg a kockák tetejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése