2011. szeptember 23., péntek

Sült paprika krémleves



Ritkán veszek nyomtatott konyhai magazint, de időről időre előfordul. Így főztem a héten a szeptemberi Kiskegyed konyhájából, kicsit a saját ízlésünkre formálva.

Hozzávalók:

4 kápiapaprika
1 fej fokhagyma
1 paradicsom
1/2 fej vöröshagyma
pici cukor
só, bors
olaj

A paprikát felszeletelve sütőben megsütöttem, majd zacskóba tettem és pihentettem kicsit, hogy könnyen le lehessen húzni a héját. A levágott fejű fokhagymát a paprikával együtt sütöttem.
A paradicsomot forró vízbe tettem egy percre, majd hideg víz alatt a héját lehúztam. A megtisztított, apróra vágott hagymát olajon megpároltam, hozzáadtam a paprikát, paradicsomot és annyi vizet öntöttem rá, hogy ellepje. Puhára pároltam, majd belenyomtam a sült fokhagymagerezdeket, sóztam, borsoztam és összeforraltam. Tálalás előtt simára turmixoltam egy teáskanál cukorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése