2011. szeptember 11., vasárnap

Kakaós-diós-étcsokis kifli



Tészta:
45 dkg liszt
3 dl tej
1 cs. szárított élesztő
4 ek. cukor
7 dkg olvasztott vaj
1 tojás sárgája
csipet só

Töltelék:
kakaó, cukrozott dió (nálam BackMit), étcsoki

Lágy tésztát dagasztott a kenyérsütő gépem a hozzávalókból, majd jó negyven percet letakarva kelesztettem. Két részre vettem és kör alakúra nyújtottam a tésztát, megkentem olvasztott vajjal. Megszórtam kakaóporral, kevés cukrozott dióval, és reszeltem rá étcsokit. Az egyik kört 16, a másikat 8 cikkre vágtam. A szélesebb végétől indulva feltekertem és tepsire fektettem. Hagytam még 15 percet kelni, majd 180 fokos sütőben sütöttem világosra őket. Porcukorral megszórtam. Nagyon finom, lágy, szaftos kis kiflik lettek belőle.
Csajok az oviból hazafelé eltüntettek belőle egy párat ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése