2010. július 8., csütörtök

Egreses mascarponekrémmel töltött cupcake fehér habsapkában



Anyósom iszonyat mennyiségben hordja a lányoknak a csodaszép piros egrest, kár, hogy nem szeretik. Néha elcsipegetnek pár szemet, de az imádott málnával nem versenyezhet. Viszont mivel a hűtőm kapacitása véges, kellett vele kezdenem valamit. Fél kilónyit egy lábasban tűzre tettem és amikor elkezdett levet ereszteni, villával kicsit szétnyomkodtam, hozzákevertem öt deka cukrot és jó 20 percig kis lángon főztem, időnkét átkevergetve.
Szűrőn átpasszíroztam és hagytam kihűlni.

A cupcake tésztáján időhiány miatt egyelőre nem variáltam, de tervben van. Miután kihűltek, kivájtam a közepüket. A krémhez 15 dkg mascarponéhoz kimértem öt deka porcukrot, és fél deci egreslevet. Alaposan kikevertem, majd a sütik közepébe töltöttem. Két deci tejszínt kemény habbá vertem egy habfixálóval és csillagcsöves nyomózsákba töltöttem. A tündértorták tetejére nyomtam és cukorvirágokkal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése