2010. június 28., hétfő

Mostan színes krémekről álmodom


Azt mondják, a muffin már ciki, most a cupcake a trendi. Gondoltam kipróbálom. Hát, szépnek ugyan szép, de mi azt hiszem, maradunk a muffinnál, mert ez iszonyat gejl.

Ribizlis cupcake

Itt találtam a receptet hozzá.

Tészta:

csipet só
fél cs. sütőpor
2 csésze liszt
1/2 csésze cukor
1 csésze tej
1/2 csésze olvasztott vaj

Az egyik kisebb fajta teásbögrémmel méricskéltem, olyan két és fél decis lehet és bevallom nem bíbelődtem a sorrenddel sem. Mindent belezuttyantottam egy edénybe és rámentem a robotgéppel.

Krém:
150 g vaj
200 g porcukor
két teáskanál házi vanília aroma
egy maréknyi piros ribizli átpasszírozva, mikróban forrósítva.

A ribizli levén kívül mindent jó habosra kevertem a végén beleöntöttem a forró gyümölcslevet és összekavartam. Csillagcsöves nyomózsákba töltöttem - van egy készlet eldobhatóm, imádom - és a sütik tetejére nyomtam. Színes cukorkákkal díszítettem, amit még Petra hozott Svédországból és kincsként őrzöm.

Jól néz ki, de azt hiszem nálunk nem lesz rendszer a készítéséből, jobban szeretjük a könnyű tejszínes krémeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése