2010. június 28., hétfő

Töltött csirkecomb répás krumplimuffinnal

A két egész csirkecombot átszőröztem és alaposan megmostam. A töltelékhez megmelegítettem kb. egy deci tejet két gerezd átpasszírozott fokhagymával és beletördeltem egy száraz kiflit. Só, bors, bazsalikom és tárkony került még bele, majd összeturmixoltam egy egész tojással. 5 dkg apróra vágott bacon szalonnával dúsítottam. A combokat megtörölgettem papírtörlővel, kicsit besóztam és a bőre alá töltöttem a tölteléket.

Három közepes krumplit és három kis répát alaposan megmostam, a burgonyát hámoztam és uborkagyalun lereszeltem őket. Másfél deci főzőtejszínben felvertem egy tojást, sóztam, borsoztam és öt deka sajtot reszeltem bele. A krumplit a répával jól összekevertem és a muffin formába töltöttem, majd egyenlően elosztottam rajta a szószt. Mivel légkeveréses sütőm van, egyszerre sütöttem a hússal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése