2010. június 30., szerda

Egy adag húsból két ebéd

Tegnap találtam egy adag felkockázott marharostélyost, ami Anyósom révén került a fagyasztóba.

Egy serpenyőben megpirítottam egy kis fej apróra vágott hagymát egy kevés olívaolajon,hozzátettem öt deka apróra vágott bacon szalonnát, rádobtam két maréknyi friss borsót, megkevergettem, majd ment bele a hús. Minden oldalát kicsit megsütöttem, majd sóztam, borsoztam és felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje. Jó három órát főztem, néha pótoltam a vizet. Mikor már kezdett szétfőni és jó sűrű szaftja volt, hozzátettem két deci főzőtejszínt és megszórtam egy kis tárkonnyal. Összeforraltam és elzártam alatta a gázt. Tegnap kifőtt olaszcsavart tésztával ettük.



Ma a maradékot egy fél pohár tejföllel összeturmixoltam és az előzőleg kisütött palacsintákba töltöttem. A maradék tejölt beleöntöttem a turmixba, hozzátettem egy egész tojást, sóztam, borsoztam és jól összekevertettem a géppel. Ezt öntöttem a palacsintákra és forró sütőben pirosra sütöttem a tetejét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése