2011. július 28., csütörtök

Sajtos tallér



Amikor először készítettem az ostyasütőben, akkor Margit2 receptjét próbáltam ki. Nem volt rossz, de nem az igazi nekem.


Ma próbálkoztam máshogyan:
12,5 dkg vaj
1 tojás
20 dkg liszt
5 dkg kukoricaliszt
2 dl tejföl
só ízlés szerint, bors
20 dkg sajt a nagyobb lyukú sajtreszelőn reszelve
teáskanálnyi sütőpor

Jó galuska sűrűségű tészta lesz. A vajat szerintem még lehet csökkenteni, de egyébként finom roppanós, sajtos ízű tallér lesz belőle. Teáskanálnyi adagokat teszünk az ostyasütő közepébe és megsütjük.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretnék egy sajtos talléros receptet adni nektek,nekem is van egy jól bevált receptem ami gyerekkorom óta megvan,íme:
    60dkg liszt
    1 tejföl
    20dkg sajt
    1 kanál só
    1ráma
    2 tojás
    Amikor összedolgozzuk az anyagokat akkor egy kis gombócot formálunk,és az ostyasütő közepére helyezzük.
    Ha esetleg felkeltettem az érdeklődését,és kipróbálta,kíváncsi lennék a véleményére.
    Köszönöm:Andi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Andi, nekem bevallom a Margit félével is az volt a gondom, hogy lisztmennyiséghez kevés a sajt és nem igazán volt sajtos íze.

    Üdvözlettel:

    Judit

    VálaszTörlés