2010. április 16., péntek

Pizzakoszorú


Ma csajos napot tartottunk, nem vittem bölcsődébe a lányokat. Tegnap kitaláltam, hogy pizzát fogunk sütni, azt nagyon szeretik enni és készíteni is. Aztán megláttam ezt és úgy gondoltam kicsi újítunk mi is az unalmas kerek formán.

A tésztához a jól bevált pizzatésztámat készítettem el:

3,5 dl víz
50 dkg liszt

bors
oregánó
1 ek olaj
cukor
egy csomag szárított élesztő

Géppel dagasztom és hagyom jó duplájára kelni. Most kétfelé vettem és újra duplájára kelesztettem, majd a kerek pizzasütő tepsim méretére nyújtottam mindkettőt. Csillag alakban bevagdostam a közepét. Házi paradicsomléből, kechupból és fokhagymából készült most a szósz, amivel megkentem, a lányok pedig pakolták a feltétet. Szalámi, kukorica és sajt került rá. A végén kihajtottam a bevágásokat és ment a sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése