2010. április 8., csütörtök

Gombás rántott palacsinta

Egy időben nagyon sokat ettünk ilyesmit, aztán amikor a lányok megszülettek szinte teljesen leszoktam az olajban sütésről. Áttértünk a párolásra ill. a sütőben sütésre, hogy egészségesebben étkezzünk. Most, hogy a lányok a bölcsődében ebédelnek, néha bizony bűnözünk.

Sütöttem kb. 25 palacsintát, mert volt a hűtőben egy kis maradék pörköltem is, ezt megdaráltam, tejföllel elkevertem és megtöltöttem vele néhány palacsintát, majd ment a fagyasztóba.

Egy doboz gombát kevés vajon megpirítottam, sóztam, borsoztam, hozzákevertem egy zöldfűszeres tömlős sajtot és egy kevés főzőtejszínt. Jól összeforraltam és miután elzártam a gázt, reszeltem meg hozzá kb. öt deka füstölt sajtot. A palacsinták közepére tettem egy jó adag tölteléket a két végét behajtottam és felhajtottam középre a maradék két oldalát, hogy téglalapot kapjak. Ha elég óvatosan panírozzuk, sütjük, nem esik szét. Én duplán szoktam a tojásba és a zsemlemorzsába mártani, hasonlóan a rántott sajthoz. Kovászos uborkát ettünk hozzá. Igazán laktató étel szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése