2010. április 16., péntek

Szalonnás-sajtos csónak


Megint Limara ihletett meg.
Igaz a tésztán picit módosítottam.
Nálam:
50 dkg BL 80 liszt
25 dkg öregtészta
2 dl víz
0,7 dl tej
1 dkg élesztő
csipet cukor
2 tk só
2 evőkanál burgonyapehely
1 evőkanál búzasikér

A hozzávalókból a géppel tésztát dagasztatok és hagyom duplájára kelni. Én jénaiban szoktam keleszteni, amit előtte enyhén kilisztezek. Miután megkelt nyolc részre osztom és oválisra húzkodom, lapogatom. Ezután Limarához hasonlóan formázom, csak kicsit hosszabbra hagyom, így az enyémek inkább a Pékszendvicsre hasonlítanak. Kelesztem még egy órát, majd fokhagymás tejföl, házi szalonna és sajt kerül a közepükbe. Kb. 22 perc alatt sültek meg az enyémek, forró sütőben.
Mostanában kissé szétszórt vagyok és a készterméket elfelejtettem fotózni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése