2010. november 19., péntek

Adventi készülődés




Moha konyhájában láttam csodaszép adventi koszorúkat mézeskalácsból és kedvet kaptam, hogy én is maszatoljak egy kicsit a csajokkal. Sajnos a kézügyességem teljes hiánya miatt soha nem lesznek olyan szépek mint az ihletet adók, írókázás nem nekem való sajnos.

Tészta:

17,5 dkg méz
7dkg vaj
2 tojás
15 dkg porcukor
4 tk. mézestészta fűszer
1 kk. szódabikarbóna
2 ek víz
50 dkg liszt

Máz:
1 tojásfehérje
1 ek. citromlé
20-25 dkg porcukor (amennyit felvesz)

A tésztához a mézet a vajjal kis lángon összeolvasztottam, majd miután kihűlt kimértem a többi hozzávalót és összekevertem. Én most kézzel dolgoztam, a lisztet és a porcukrot is átszitáltam. Egy éjszakát hűtőben pihent a tészta, mielőtt dolgozni kezdtünk vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése