2010. november 25., csütörtök

Világok találkozása,...


...avagy hogy jön ki egymással az amerikai mogyoróvaj és az olasz mogyorókrém?

Jelentem remekül ;-)

Mogyorós süti:

egy csésze mogyoróvaj
egy csésze nádcukor
1 tk. szódabikarbóna
egy nagy tojás

A hozzávalókat késes robotgéppel összekevertettem, majd még gépi habverővel átdolgoztam egy kicsit. (csak hogy legyen mit mosogatni) Szilikon tepsibe apró golyókat formáztam nedves kézzel, mogyorónyinál ne legyenek nagyobbak. Nyolc percig sültek 180 fokon és hagytam őket a tepsiben kihűlni. Kettőt-kettőt nutellával ragasztottam össze. Vigyázat mogyoróveszély!

Ez egyébként már az adventi/karácsonyi próbasütések kezdete nálunk. Mivel nem szeretjük a diót és a mákot, nálunk ilyenkor a mogyoró, mandula, gesztenye kerül terítékre, és a párom kedvéért a csoki. Sok-sok csoki!

1 megjegyzés: