2010. március 9., kedd

Házi snickers

Itt találtam és már régóta dolgozott bennem...

Ma délelőtt nekiláttam, kis módosításokkal, eredmény holnapra várható.

Alap:
250 ml tejszínt felfőztem 1 felvágott vaníliarúddal, majd félretettem kihűlni. Ezalatt felolvasztottam 20 dkg fehércsokit. Robotgéppel a tejszínhez kevertem - vaníliát előtte kidobtam belőle - majd még egy evőkanál mogyoróvajat is hozzádolgoztam. Ezután még 15 dkg oké kávékrémpor került bele. Sütőpapírral bélelt műanyag dobozba öntöttem és ment a hűtőbe pihenkélni.

Karamell réteg mogyoróval:
Délután két tubus sűrített tejet egy kicsi és viszonylag alacsony jénaiba nyomtam és beleállítottam egy nagyobb és magasabb jénaiba. Ezt felöntöttem vízzel, úgy, hogy túlérjen a sűrített tejen, de ne folyhasson bele. Az egészet alufóliával jól beburkoltam és 200 fokos sütőbe tettem két órára kb. Ezalatt kétszer kukkantottam rá, megkevergettem és ellenőriztem a víz szintjét. A végére szép barna lett. Ekkor hozzákevertem egy evőkanál mogyoróvajat és egy csésze sós pörkölt mogyorót aprítva. Megvártam míg kihűl és az alapra kentem, majd visszaköltöztettem a hűtőbe.

Holnap téglalapokra vágom és bevonom csokival.

Majd jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése