2011. március 25., péntek

Csokis-diós kifli


Tészta:
60 dkg liszt
3,5 dl tej
3,5 dkg olvasztott vaj
4 ek. barna cukor
1 tojás sárgája
2 ek. olívaolaj
3 dkg élesztő

Töltelék:
10 dkg étcsokoládé
2 ek. barna cukor
5 dkg darált dió



A kenyérsütőgéppel dagasztottam a tésztát, nem túl lágy, de nem baj. Duplájára kelesztettem letakarva, majd két részre osztottam. Amíg a tészta kelt, elkészítettem a tölteléket. A csokit darabokra törtem és a robotgépem diódaráló feltétjébe tettem a cukorral együtt, majd nem túl finomra daráltam. Hozzákevertem a diót és már készen is volt.
A két tésztadarabot kerekre nyújtottam és megkentem olvasztott vajjal, majd elosztottam rajtuk a tölteléket. 16-16 cikkre vágtam őket és a szélesebb végétől kezdve feltekertem, közben a csúcsánál óvatosan nyújtottam egy kicsit rajta. Előmelegített sütőben sütöttem kb. 20 percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése