2011. március 29., kedd

Házi babapiskóta



Ipari mennyiségű babakeksz fogy nálunk mostanság - tudjátok az a minden mentes - persze nem a Kicsi eszi, Dorka és Lili járnak rá, könyörögnek érte állandóan. Gondoltam sütök nekik helyette babapiskótát, annak legalább íze is van.

Hozzávalók:
4 tojás
10 dkg cukor
13,5 dkg liszt
1 rúd vanília kikapart magjai
csipet só

szóráshoz porcukor

A tojások fehérjét kemény habbá verjük egy csipet sóval. A sárgákat a cukorral és a vaníliával habosra keverjük. Beleszitáljuk a lisztet, majd a hab harmadával kikeverjük. A maradék habot óvatosan beleforgatjuk, hogy ne törjön össze. Én eldobható habzsákba töltöttem, nem használtam fejet, csak a sarkát vágtam ki a zacsinak, így rajzoltam a piskótákat. Megszórtam porcukorral, majd amikor beszívta, még egyszer megszórtam és mentek a sütőbe kb. 12 percre. Azért figyeljünk oda rá, mert a széle hamar odakap.

A minőségellenőrök még oviban vannak, de szerintem finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése