2009. augusztus 5., szerda

Csőben sült fusilli brokkolival és tiroli sonkával


Mivel az uram most két helyen is dolgozik és este ér haza, jár neki a meleg ebéd után a meleg vacsora is, na meg azt sem bánom, hogy a csajok nem minden este sajtot és felvágottat esznek paradicsommal.
Fél kiló fusilli tésztát a csomagon található leírás szerint megfőztem sós vízben, majd leszűrtem. Egy fej brokkolit rózsáira szedve megfőztem, majd leöntöttem róla a vizet és villával kissé szétnyomkodtam. Egy csomag tiroli sonkát vékony csíkokra vágtam. A húst és a zöldséget elkevertem a tésztával. Négy deci főzőtejszínben elkevertem 15 dkg sajtot és egy kis fehérborssal ízesítettem. Majd a szószt egyenletesen eloszlattam a tésztán. Két edényben sütöttem - az egyik anyuéknak készült - pirulásig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése