2009. augusztus 18., kedd

Töltött pulykamell


Egy nagy darab pulykamellet szépen bevágtam, és kihajtottam, így egy nagy szelet húst kaptam. Alaposan kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, majd félretettem. Egy száraz zsemlét fokhagymás tejbe áztattam. 15 dkg gombát kevés olívaolajon megpirítottam, majd a turmixba öntöttem. Ráütöttem egy tojást, hozzámorzsoltam a zsemlét és egy fél vöröshagymát, jó alaposan megszórtam fehérborssal és egynemű masszává dolgoztattam össze a géppel. Rákentem a húsra és az egészet feltekertem, ami kijött a göngyölés közben, azt rákentem a tetejére. A húst hőálló tálba tettem és egy-két evőkanál olívaolajat öntöttem mellé/alá. Kb. fél órát sütöttem 180 fokon, majd alaposan visszavettem a hőfokot, öntöttem alá egy deci vizet és kb. egy órát sütöttem még, végig fólia alatt. (közben elmentünk bevásárolni a csajokkal). Fűszeres burgonyahasábokkal és uborkasalátával ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése