2009. augusztus 19., szerda

Tésztában sült elzászi pecsenye


A tésztához: másfél deci langyos tejben felfuttattam egy zacskós élesztőt egy teáskanál cukorral. Hozzátettem 30 dkg lisztet, egy teáskanál sót, 4 dkg vajat, két tojás sárgáját és kenyérsütőgéppel megdagasztattam. Kelesztőtálban kelt duplájára. Ezalatt:
50 dkg sertéskarajt sóztam, borsoztam és kevés olajban kicsit megpirítottam, hogy kérget kapjon. 10-10 dkg kolbászt és szalonnát apróra vágtam és megpirítottam. 30 dkg savanyú káposztát kevertem hozzá, borsoztam és felöntöttem másfél deci fehérborral, fedő alatt készre pároltam.
A tésztát kinyújtottam téglalappá, rátettem a káposztát, majd a közepére fektettem a húst és ráhajtottam a széleket. Pizzasütő tálra fektettem, úgy, hogy a tészta hajtása alulra kerüljön. 160 fokra előmelegített sütőben 40 percet sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése