2010. január 20., szerda

Kakaós keksz kókusszal töltve


A receptet itt találtam és rögtön eszembe jutott, hogy klassz lesz uzsonnára, hiszen a lányok imádják a nyuszis kakaót.

Fél adaggal kezdtem:
25 dkg liszt
csipet só
1 tk. sütőpor
12,5 dkg vaj v. margarin
1 tojás
4 ek. nyuszis kakaó
8 dkg cukor

A töltelékben kicseréltem a diót mandulára és adtam hozzá egy kis vaníliakivonatot.

Töltelék:
1/4 csésze sűrített tej
3/4 csésze kókuszreszelék
1/4 csésze darált mandula
1 tk. házi vaníliakivonat

A barna tésztát kinyújtottam és egy nagy pogácsaszaggatóval kiszaggattam, majd mindegyik közepére ültettem egy töltelékből formázott golyót. Összefogtam, mint a gombócot és az illesztéssel lefelé sütőpapírra ültettem őket. Tenyérrel lapítottam keksz formájúra.
180 fokon 12 perc alatt megsül, de figyelni kell, hogy ne legyen túl kemény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése