2009. március 27., péntek

Gesztenyés muffin meggyszósszal


A lányok imádják a meggyes gesztenyét, de mivel már kinőttek a kisbaba korból, gondoltam a régi turmixolt változatnál valami nagylányosabbat kellene alkotnom. Az eredeti egy Stahl recept, de már csak nyomokban hasonlít rá.
10 dkg étcsokit gőz felett felolvasztottam. Összekevertem 25 dkg natúr gesztenyemasszával, 3 tojás sárgájával, 4 evőkanál házi baracklekvárral és 5 dkg barnacukorral. A három tojásfehérjét kemény habbá vertem. A csokis gesztenyéhez hozzáadtam egy púpos evőkanál teljes kiörlésű lisztet és egy evőkanál zabkorpát, valamint egy csipet sót és egy teáskanál sütőport. Majd óvatosan beleforgattam a habot. 180 fokos sütőben sütöm, 12 muffin lesz belőle. Míg sült, egy lábasba beledobtam egy marék meggyet a fagyasztóból és elkevertem egy evőkanál barnacukorral, majd jól összefőztem.
Uzsonna után a gyerekeim arcát, ruházatát és közvetlen környezetüket elnézve rájöttem, hogy a meggyszósz nem volt túl jó ötlet...viszont finom ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése