2009. március 27., péntek

Rakott zöldség


Mivel egy biztos pont mindenképpen van az életünkben - 10-12ig kint vagyunk a levegőn, ha nincs éppen eső - ezért a főzés hétközben a reggeli órákban valósul meg. Ami azt jelenti, hogy gyorsan, kevés munkával szeretem elintézni, így leginkább egytálételek készülnek. Mint ma is:
Egy fél kilós Findus kerti zöldségkeveréket kaptam elő a fagyasztóból és egy ovális jénai aljába szórtam a felét azon fagyosan. Három közepes krumplit meghámoztam és nagyon vékony karikákra szeleteltem. Felével beterítettem a zöldségeket, majd jött a maradék zöldség és maradék krumpli. Két deci főzőtejszínben elkevertem egy egész tojást, sót, fehér borsot és egy csipetnyi szerecsendiót. Ezt megpróbáltam egyenletesen eloszlatni a krumpli tetején, majd reszeltem rá egy kis sajtot. Füstölttel az igazi szerintem, de mivel a csajok még nem kapnak ilyesmit, ma sima trappista került rá. Alufóliával letakarva 180 fokos sütőben sütöttem, amíg a krumpli meg nem puhult, ekkor lekerült a fólia és kicsit megpirítottam a tetejét. Finom lett ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése