2009. szeptember 4., péntek

Katica torta


Hét tojásból piskóta tésztát készítettem. Egy nagyobb jénaiba és egy kisebb inox tálba töltöttem a tésztát és megsütöttem őket. Mindkét tésztát három részre vágtam és megtöltöttem az előző nap elkészített krémmel. Hét és fél deci tejszínben felolvasztottam 30 dkg étcsokit és egy éjszakára hűtőbe tettem. Másnap robotgéppel a legnagyobb fokozaton sűrű krémmé kevertem.
Megtöltöttem mindkét tésztát és kívülről is körbekentem, majd éjszakára hűtőbe tettem. Pirosra ill. feketére színezett pillecukorból készült a bevonat. A pirosat málnapiros ételfestékkel, a feketét széntablettával színeztem. Ez alapján a nagyon klassz oldal alapján dolgoztam.
A színezést még gyakorolnom kell majd, mert a piros inkább rózsaszín, a fekete pedig szürke lett. Azonban ez csak addig aggasztott, ameddig Dorka felcsillanó szemmel nem közölte, hogy KATICABODÁR!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése