2009. szeptember 11., péntek

Sült csirkecomb sajtos krumplimargarétával


Három egész csirkecombot besóztam és félretettem. Egy fél sajtos stanglit fokhagymás tejszínbe beáztattam (elfogyott a tej, a stangli meg ránk száradt). A turmix aljába ütöttem egy tojást, beledobtam fél apróra vágott vöröshagymát, sóztam, borsoztam és egy kis színes borsot is tekertem rá. Beletépkedtem az ázott kiflit és utánaöntöttem a maradék tejszínt. Összeturmixoltam és a combok bőre alá töltöttem, ill. csak kettő alá, mert a lányok nincsenek oda a töltelékért. Sütőzacskóba telepítettem őket és öntöttem rá egy kis olajat, aztán ment a sütőbe. A körethez fél kiló krumplit megmostam, meghámoztam, és uborkagyalun legyalultam vékonyra. Elkevertem másfél deci tejszínnel, egy tojással, sóval, borssal és 10 dkg reszelt sajttal. Minél többféle sajt van benne, annál finomabb. 35 perc alatt sült meg, szilikonos sütiformában és ez az első krumpliétel, amit a lányaim is megesznek. Végre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése