2009. szeptember 30., szerda

Pékné után szabadon


Csülök pékné módra. Imádom. Sajnos azonban nem túlzottan gyomorkímélő étel...így más megoldást kerestem.
Volt itthon hét csirke alsó combom és egy kis darab csirkemellem. Ezeket besóztam, tekertem rá egy kis színes borsot és egy kiolajozott jénai aljába fektettem. Egy nagy lilahagymát, egy vöröshagymát, két répát, négy nagy krumplit megtisztítottam és nagyobb darabokra vágtam. Rászórtam a húsra, meghintettem kakukkfűvel és tárkonnyal, kicsit megsóztam és felöntöttem vízzel az edény pereméig. Egy egész zöldpaprikát dobtam még a tetejére. Egy tepsit tettem alá hátha kifut, majd rátettem a tetejét és 200 fokos sütőben sült egy órát, ekkor sétálni indultunk, így visszavettem a hőfokot 150 fokra és magára maradt jó másfél órára az edény. Mire hazaértünk, már jó puha volt minden, a húslevest leszűrtem róla (jól lesz holnapra sajt v. hagymaleves alapnak), tettem a tetejére pici darab kacsazsírt és még fél órát pirítottam a sütőben. Nagyon finom lett, kicsit több hagymát teszek bele azt hiszem legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése