2009. szeptember 2., szerda

Kőrözöttes paradicsomos pulyka


Fél kiló pulykamell, jó vékonyra szeletelve az alap. Egy ovális tűzálló tálba tettem három evőkanál olívaolajat, egy tk. sót, és tk. őrölt borsot. Én a múltkor aldiban kaptam színes borsos (fekete, fehér, zöld, rózsaszín) fűszermalmot, most ezt használom, eszméletlen illata és íze van. Jól elkevertem és alaposan beleforgattam a hússzeleteket. Hagytam kicsit állni, közben 25 dkg túróból sóval, borssal, pirospaprikával és egy kis tejföllel kőrözöttet kevertem. Egy nagy paradicsomot hajszálvékony szeletekre vágtam és a húsra fektettem őket, majd az egészet bekentem a túróval. Sütőzacskóba csomagoltam és 180 fokos sütőbe toltam. Kb. negyven perc után, levettem a fóliát és megszórtam a tetejét reszelt, füstölt sajttal és kicsit rápirítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése