2011. január 19., szerda

Első hét, harmadik nap

Reggelire: már megint a hétfői müzli, elhagytam a tejet és elropogtattam a müzlit, egy fél almával.

Tízórai:

Egy narancs

Ebéd:

100 g sertéscomb, 80 g rizs, fél paprika, negyed vöröshagyma, fél paradicsom, 1 tk. olaj, pirospaprika, só

A rizst megfőzzük. Az olajon megpirítjuk az apróra vágott vöröshagymát, majd lehúzzuk a tűzről és beletesszük a pirospaprikát és a húst. Összekeverjük és lepirítjuk a húst. Beletesszük a szeletekre vágott paradicsomot, megsózzuk és fedő alatt puhára pároljuk. Az időközben megfőtt rizs átpakoljuk egy jénaiba, hozzákeverjük a finomra vágott zöldpaprikát és annyi vízzel eresztjük fel, hogy ellepje. Meleg sütőben pároljuk.

Uzsonna:

10 szem mandula

Vacsora:

1 csomag mozarella, 1 nagyobb paradicsom, 1 tk. olívaolaj, 1 tk. balzsamecet, friss bazsalikom, bors, só
1 szelet pirított barna kenyér

A mozarellát és a paradicsomot felkarikázzuk és váltakozva körbetesszük egy tányéron, hogy félig fedjék egymást. Lelocsoljuk az ecettel és az olajjal, fűszerezzük.

Az ebéd elég kiadós volt, bár utólag a rizst kicsit megborsoztam egy kis fehérborssal, mert így natúran nekem elég ízetlen volt. Vacsora finom, nekem elég is volt, párom még evett volna.
Mondjuk ez a hátránya szerintem a programnak, hogy egységes kalóriatartalmú menük vannak és szerintem más egy szellemi és egy fizikai munkát végző ember igénye, vagy mondjuk egy szoptatós kismamáé. Tejem még szerencsére rendben van, így nem eszek pluszban semmit a menün kívül, de ha érzem, hogy kevesebb lesz, akkor kénytelen leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése