2011. január 18., kedd

Első hét, második nap

Reggeli
1 szelet barna kenyér
2 szelet pulykamell sonka
10 g light margarin
2 db retek

Tízórai

1 túró rudi

Ebéd

80 g sárgaborsó, 1 ek. liszt, 1 ek. olaj, negyed fej vöröshagyma, fokhagyma, só, bors, babérlevél
1 szelet párolt sertéskaraj

A sárgaborsót megmossuk, majd négy órára beáztatjuk. Ebben a vízben tesszük fel főni. Zúzott fokhagymával, egészben hagyott vöröshagymával, babérlevéllel ízesítjük.Mikor már majdnem puha sózzuk, borsozzuk. Az olajból és a lisztből zsemleszínű rántást készítünk, amit pirospaprikával színezünk. Besűrítjük a főzeléket.
A karajt én párológépben készítettem el, sóztam, borsoztam előtte.

Uzsonna

1 alma

Vacsora

2 db tojás, 0,5 dl 1,5%-os tej, fél szál reszelt sárgarépa, olaj, 1 db paradicsom
1 szelet barna kenyér

A két tojást a fél deci tejjel felvertem, belereszeltem a répát és kevés olajon palacsintasütőben omlettet sütöttem belőle. Szeletelt paradicsommal tálaltam. A lányoknak is készítettem egy adagot belőle, Dorka csak turkálta, de Lilkó bevágta az egészet, még a barna kenyeret is.

Reggeli finom volt, ebéd felejthető, vacsora érdekes, de finom. Bár az uzsonnára megevett alma nekem olyan étvágyat csinált, hogy szerintem a vasszeget is megettem volna vacsorára, ha az van a menüben.

Mai kenyerünk: Friss és Ropogós Kft. Teljes kiőrlésű kenyér 500 g

Vettem tk. lisztet, holnaptól a csajok mennek már oviba, lehet, hogy próbálkozok a sütéssel majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése