2009. július 19., vasárnap

Mustáros rúd


Az úgy volt, hogy Lili napon kiderült, hogy váratlanul meglátogatnak bennünket a barátaink köszönteni - ill. csak nekem volt váratlan, mivel Kedvesem elfelejtett nekem szólni - így gyorsan kellett valami finom. Ezzel a recepttel már szemeztem egy ideje, de mivel nem készültem rá, nem volt itthon hozzá minden, így kicsit átalakult. Viszont így is finom lett.
Hozzávalók nálam:

30 dkg liszt, egy tk. só, egy tk. barnacukor, egy zacskó szárított élesztő, 3 evőkanál csípős angol mustár, 3 evőkanál globus mustár, 10 dkg vaj, egy dl tej, szezámmag

A tejben a cukorral felfuttattam az élesztőt, majd az összes hozzávalót kenyérsütőbe tettem és bedagasztattam a tésztát. Fél órát kelt jénaiban, majd rudakat sodortam belőle. Tojással megkentem és szezámmaggal szórtam meg. 13-14 perc alatt átsültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése