2009. július 31., péntek

Töltött kenyér II.


Tészta: 50 dkg liszt, 125 g natúr joghurt, 185 ml víz, 2 dkg élesztő, 1 tk cukor, 1,5 tk só, 3 ek olaj
Töltelék: besamel mártás sóval, fehérborssal ízesítve, benne 350 g zöldségkeverék(karfiol, bébirépa, brokkoli) 10 dkg csemege karaj, 10 dkg mini mozarella, 10 dkg reszelt füstölt sajt
A tésztához az életsztőt kevés cukros vízben felfuttattam és a hozzávalókat a kenyérsütőbe tettem, majd ráküldtem a dagasztó programot. Mivel harminc fok körül volt a lakásban, röpke fél óra alatt máris duplájára kelt. Ekkor téglalappá nyújtottam és rákentem a mindent bele besamelt a közepére. Először a két rövidebb végét hajtottam be, majd a hosszabbakat is és óvatosan tepsire fordítottam, hogy a hajtások kerüljenek alulra. Még negyven percet kelt, majd bevagdostam a tetejét és lekentem tojással. Kb. fél óra alatt sült meg ilyen szépen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése