2009. július 1., szerda

Zabpelyhes keksz gazdagon

Hozzávalók: 12 dkg teljes kiőrlésű liszt, 5 dkg zabpehely (én mézes biopontosat használtam, mert azt eszik a lányok egyébként is), 12 dkg nádcukor, egy mokkáskanál szódabikarbóna, 10 dkg jó minőségű vaj, 5 dkg mogyoróvaj (nem nutella, hanem az amerikai sós változat), egy mokkáskanál vaníliaaroma, 2 evőkanál tej, 5 dkg apróra vágott csokoládé
Összekevertem a száraz hozzávalókat a csoki kivételével, majd bele a többi cucc és gyors mozdulatokkal összegyúrtam. Jó lágy, zsíros tészta lesz. Belekevertem a csokit és diónyi gombócokat formáltam a tésztából. Egymástól viszonylag távol, sütőpapírral bélelt tepsiben foglaltak helyet, majd miután keksz formára lapogattam őket, 200 fokon 10 perc alatt készre sültek. Bármilyen gyümölccsel finom tízórai, uzsonna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése