2009. május 19., kedd

Almás palacsintafelfújt


Az elinduláskor rútul magukra hagyott almák elunván a várakozást, csúnyán barnulni kezdtek, ki kellett tehát találnom valamit a hasznosításukra.
Első körben lereszeltem őket, hozzájuk csaptam egy citrom reszelt héját, majd megöntöztem egy fél citrom levével. Majd sütöttem hozzá kb. 12 darab palacsintát, amelyeket vékonyan megkentem sárgabaracklekvárral és ujjnyi darabokra karikáztam feltekerés után. Három tojás sárgáját kikevertem két evőkanál barna cukorral, egy vaníliás cukorral és két evőkanál étkezési keményítővel. Beleforgattam az almát, majd a palacsintakarikákat és a három tojás kemény habbá vert fehérjét nagyon óvatosan. A masszát tűzálló tálba öntöttem és aranybarnára sütöttem. Finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése