2009. május 11., hétfő

Csirkemell olaszosan


Két nagy paradicsomot apró kockákra vágtam és meglocsoltam fél deci olívaolajjal, két duci fokhagyma gerezdet reszeltem hozzá és másfél evőkanál oregánót is tettem rá, aztán az egészet jól összekevertem. Pár órát hagytam állni, hogy összeérjenek az ízek. A csirkemell mindkét oldalát sóztam, borsoztam. Egy sütőzacskó aljába kanalaztam a paradicsomos olaj felét, majd ráfektettem a húsokat és a maradék paradicsomot megpróbáltam egyenletesen szétoszlatni a tetején. Kétszáz fokon sült nekem ötven percet.
A sütőzacskóban hátramaradó szaftot kétféle képen is hasznosíthatjuk. Ha sütésálló tálba tesszük és megforgatunk benne pár szem hasábra vágott burgonyát, megsüthetjük köretnek. Ha pedig nem annyira szeretjük a száraz húsokat, akkor egy kis főzőtejszínnel és egy evőkanál étkezési keményítővel összeforralva, finom mártás lesz belőle. Nálam ma az utóbbi készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése