2009. május 26., kedd

Csirkemellel töltött palacsinta sütőben sütve


Lányaim nem eszik meg a palacsintát édesen. Sósan viszont gyorsan csúszik lefelé. Attila viszont imádja a palacsintát édesen. Ezért ha palacsintát sütök, nálunk mindig kétféle van, sós és édes. Az édes többnyire vastagon kakaós, esetleg vékonyan nutellás.
A sós most csirkés. Két nagy csirkemellet vékonyra csíkoztam és kevés olívaolajon fehérre sütöttem. Egy nagy paradicsomot apró kockákra vágtam és három gerezd duci fokhagymát ráreszeltem. Ezt kevertem a húshoz, majd sóztam, fehérborsoztam és megszórtam alaposan oregánóval. Negyed órát pároltam fedő alatt, majd félretettem, míg kisütöttem a palacsintákat. A kihűlt húst összeturmixoltam a saját levével és megtöltöttem a palacsintákat, úgy, hogy egy kevés szósz maradjon a tetejére is. Sütőtálba fektettem a tekercseket, majd megkentem a tetejét a maradék töltelékben elkevert tojássárgával és pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése