2009. május 8., péntek

Palacsintatorta


Kb. 40 dkg lisztből palacsintatésztát kevertem és kisütöttem kb. 20 palacsintát. Egy nagy pohár tejföl felét összeturmixoltam 30 dkg sonkával (szoktam párizsiból is, de most még hónap eleje van ;-), a másik felét pedig elkevertem 30 dkg reszelt sajttal. Mindkét masszát kicsit megborsoztam, sózni egyiket sem szoktam. A pitesütőm aljába leterítettem az első palacsinát és sonkakrémmel kentem, aztán palacsinta, sajtkrém és így tovább, amíg el nem fogynak a hozzávalók. Nekem most a sajt fogyott el előbb, így a maradék sonkakrémhez hozzáütöttem egy tojást és ezzel kentem meg a tetejét, ha nem marad krém, akkor tejfölben, v. főzőtejszínben keverek el egy tojást. Kb. 30 percet sül 180 fokos sütőben. Általában nyáron szoktam sütni, mert igazi napon érlelt kovászos uborkával a legfinobban, de azért így is elfogyott :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése