2009. április 17., péntek

Ebéd két részletben

Attila fél kilenc után telefonál, hogy akkor megyünk-e ma Dévényre? Hogyaza...
Teljesen elfelejtettem, ebéd persze sehol és tíz harmincra oda kell érni...
Öt fagyos csirkecombot a fagyasztóból előkaptam és egy jénaiba dobtam, majd a sütőbe toltam. Egy fél deci olívaolajat jól megsóztam, borsoztam, tettem bele szercsendiót, reszeltem három duci foghagymát és szórtam egy kis majorannát. Jól elkevertem. Közben felébredtek a csajok, akik kaptak reggelit. Ezalatt a hús felmelegedett annyira, hogy szét tudjam választani az összefagyott combokat és le tudjam nyúzni a bőrüket. Megforgattam őket az olajban és visszatettem a jénaiba, majd a maradék olajat rákanalaztam. Sütés közben párszor meglocsolgattam. Mire megsült pont indulni kellett.
Hazaérkezés után (csajoknak Mama küldött fokhagymás levest, ettek hozzá combot) második fázisként, három nagy krumplit karikákra vágva megfőztem, majd a kihűlt szaftban megforgattam, kicsit összetört és betoltam a sütőbe, hogy megpiruljon.
Hát így készülnek a fűszeres sült csirkecombok, tört krumplival ;-)
Kép nincs, mert mire feleszméltem, már csak néhány csont maradt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése