2009. április 26., vasárnap

Limara töltött kenyere kicsit másképp


Szombaton masszázsra mentünk Balatonfüredre, délelőtt tíz órára, ami azt jelentette, hogy az ebédet is házon kívül kellett megoldani. Limara pedig éppen kirándulós kenyeret sütött. Brokkolim nem volt itthon, így egy zacskó findus zöldségkeveréket főztem meg, miután a tésztát bedagasztottam. Egy ujjnyi szelet felkockázott házi füstölt szalonnán megfonnyasztottam két póréhagymát felkarikázva, hozzáadtam három gerezd reszelt fokhagymát és megpirítottam rajta egy evőkanál lisztet. Felöntöttem másfél deci tejjel és besűrítettem. Sóztam, borsoztam és óvatosan beleforgattam a zöldségkeveréket. Nekem csak trappista sajtom volt itthon, így azt reszeltem bele. A továbbiakban Limara receptjét követtem. Fincsi lett, bár nekem kicsit összesültek a vágások, jobban szét kellett volna húzkodnom a késsel. Majd legközelebb, mert úgy érzem, ez a recept még előkerül majd nálunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése