2009. április 1., szerda

Csirke zöldségek alatt


Fogtam a cserép lasagne-s tálamat és az aljára egy evőkanál olívaolajat kentem. Pár csirke alsó combot megszabadítottam a bőrétől, sóztam borsoztam és a tál aljába fektettem. Téptem pár levél bazsalikomot az ablakból és rászórtam. Két és fél deci főzőtejszínben felvertem egy tojást és belekevertem egy marék sajtot. Most épp trappista volt itthon, de minél több féle kerül bele, annál finomabb végeredmény. Szerecsendióval ízesítettem. Előkaptam egy Findus delikatess mix zöldségkeveréket a fagyasztóból és befedtem vele a húst. Majd az egészet nyakon öntöttem a sajtos tejszínnel. Sütőzacskóban került a sütőbe kb. 80 percre, a végén kibontottam belőle és leöntöttem alóla a levet, majd visszatoltam kicsit pirulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése